sreda, 4. januar 2012

ŽELJE

Vstop v novo leto v meni ne vzbuja nikakršne evforije. Je priložnost za žurko in malo dlje trajajoče lupčkanje z najdražjim :) Ne čutim pa nobenega posebnega vznemirjanja v stilu; "oh, le kaj mi bo prineslo novo leto". Ker ne bo nič prineslo, ampak si ga le sami lahko naredimo srečnega, veselega in uspešnega.

Predvsem pa si ne zastavljam novoletnih zaobljub. Iz preprostega razloga: ker vem, da  (še)  ne bom nehala kaditi in ne bom se pospešeno ukvarjala s športom, ker ga ne maram. Tudi kakšne nove, čudežne diete se ne bom lotila, ker sem zoprna kadar sem lačna.


V prihodnosti, pa ni nujno da ravno v letu 2012, si želim:



Vsaj en par lepih, dragih, salonarjev



Enega luštnega mucija, za crkljanje




Neomejen proračun, za nakup ogromnih količin knjig



Želim si, da bi končno začela živeti v skladu z mislijo na spodnji sliki


In želim si, da bi moji najbližji živeli v skladu z mislijo na spodnji sliki!

3 komentarji:

  1. To bejba, sem čakala tale post.. vidiš, kako mene hitro zasvojiš :) moram rečt, da sva podobnih mislih in podobnih želja :) držim pesti, da čimprej dobiš enega malega crkljivčka in pa ene aaaaajde šolnčke ;) predvsem pa fajn porabi prvo plačo - o tem mora biti en blogerski zapis ;) p.s. kmalu boš lahko tudi ti mene brala ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. V soboto gremo v Palmanovo v šoping, tako, da bo sigurno en post o tem.
    ps: se že veselim, pošlji mi link...

    OdgovoriIzbriši
  3. tooooo, sporoči mi, kako se ti bo zdelo, mal sem po netu brala, da velik folka ni blo prov zadovoljnih tam, ampak Italija je le Italija ;)

    OdgovoriIzbriši