sobota, 11. februar 2012

MOJI IZDELKI ZA NEGO LAS

1. JOHN FRIEDA GO BLONDER LIGHTENING SHAMPOO - nežno posvetli naravne, barvane in blond lase s prameni. Formula z vsebnostjo citrusov in kamilice prispeva k zdravemu izgledu las. In vse kar je napisano na deklaracije, tudi drži. Šampon je super. CENA: približno 10eur.


2. SCHWARZKOPF GLISS HAIR REPAIR WITH LIQUID KERATIN COMPLEX - omogoča takojšnje lažje razčesavanje in zaščito pred razcepljenimi konicami. S tem nisem preveč zadovoljna, ker preveč obteži lase in kmalu izgledajo "mastni". CENA: okoli 5eur



3. REVLON PROFESSIONAL EQUAVE HYDRO NUTRITIVE CONDITIONER - vlažilni balzam za suhe in poškodovane lase. Obogaten je z naravnimi izvlečki grozdja in zelenega čaja. Vsebuje UVA in UVB sončne filtre, ki delujejo kot aktivna zaščita las pred oksidacijo, soncem in onesnaženim okoljem. Navlaži, nahrani, zmehča in zgladi lasno povrhnjico s čimer olajša razčesavanje. Tole je res super, sem zelo zadovoljna  pa tudi ne zmanjka ga hitro. Kupila sem ga pred 6 meseci pri frizerju in ga imam še danes, čeprav ga uporabljam po vsakem umivanju. CENA: 7eur



4. REVLON PROFESSIONAL EQUAVE PERFECT BLOND CONDITIONER - balzam za posvetljene in naravno blond lase. Olajša razvozlavanje las ter jih hkrati zdravi in navlaži. Lasje bodo po uporabi sijoči in svileni. Nevtralizira nezaželeni rumeni ton naravno svetlih ali kemično posvetljenih las. Ta preparat še čaka na prvo uporabo, tako da ocena sledi. CENA : 7eur


5. SCHWARZKOPF GLISS HAIR REPAIR OIL NUTRITIVE REPAIR BUTTER TREATMENT - maska s 7 hranljivimi olji neguje vaše lase, obnovi strukturne poškodbe in zmanjša cepljenje konic do 97%. 2  - 3 krat tedensko vtrite v vlažne lase, pustite delovati 1 min in dobro izperite. Jaz masko uporabljam enkrat tedensko in imam občutek, da res pripomore k lepšim konicam las. CENA : približno 8eur



6. OROFLUIDO BEAUTY ELIXIR FOR YOUR HAIR - odlična zadeva, lepega vonja, ki pomaga pri preprečevanju cepljenja konic. Frizerka pa mi je povedala, da to uporablja tudi kot olje za telo. Z njim se namaže, ko je koža še mokra. CENA: okoli 20eur



Predvsem pa je potrebno redno striženje in barvanje, sicer ne pomagajo nobeni izdelki za nego las!

6 komentarjev:

  1. Glede na izdelke si blondinka? :)))

    No jaz imam tisto Glis Kur masko. Mi je všeč. In sprej.

    Ampak jaz nisem merilo. Šest let nazaj sem bila. Zdaj sta pa že šampon in maska pravi negovalni dosežek:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je, zadnji dve leti sem blond. Prej nisem neke hude pozornosti namenjala lasem, sedaj pa že kar malo pretiravam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lasje so ti zagotovo hvaležni:) In ti vračajo za tvoj trud. Z dobro frizuro, upam:)

    OdgovoriIzbriši
  4. in maš sigurno ene najlepših las ever :))) se strinjam glede striženja, kar je predvsem pri meni problem, nujno moram k frizerju.. včeraj me je skoraj kap ko sem si jih pobliže ogledala :S

    se strinjam, John Frieda izdelki so zaaaakon pa čeprav kar dragi, jih tudi ne zmanjka z nadzvočno hitrostjo :)

    Orofluido si pa tudi kupujem že sto let.. ah, lasje, vedno zadnji na vrsti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za kompliment :)) ampak ko sem seštela koliko zapravim za nego las mi jih je kar nekaj izpadlo

    OdgovoriIzbriši