ponedeljek, 19. december 2011

RECEPT : MEHKI MEDENJAKI

Sestavine:
50 dag moke
kavna žlička sode bikarbone
15 dag masla ali margarine
15 dag sladkorja v prahu
2 jajci
15 dag segretega in ohlajenega medu (=15žlic)
ščep cimeta

Dodate pa lahko še začimbe za medenjake, vanilijev ekstrat, mlete mandlje ali lešnike,...

Ko naredimo testo ga za eno uro postavimo na hladno.

Iz testa oblikujemo kroglice ali pa z modelčki izrežemo različne oblike. Lahko jih okrasimo z orehi ali čim drugim.

Pečemo pa 10 do 12 minut na 180 stopinjah. Trik mehkih medenjakov je ravno v tem, da jih pečemo zelo kratek čas.  Ne ravnajte se po mehkobi piškotov, ampak res glejte na uro. Ponavadi pa zadostuje že kakšnih 7 ali 8 minut, odvisno od pečice.

Ohlajene pospravimo v dobro zaprto škatlo, kjer se tudi zmehčajo, če so slučajno pretrdi.





5 komentarjev:

  1. mmm, jaz bom pa jutri pekla. Ampak 15 žlic medu? Ta velikih? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. http://www.kulinarika.net/recepti/9431/sladice/moji-mehki-medenjaki/ recept je od tukaj

    js dam ponavad mal več moke pa ene 6 žlic medu.sm pozabila napisat

    OdgovoriIzbriši
  3. these look super delicious! they look like the ones we used to make at home in germany... here in the u.s.a. cookies seem to look a little different. i have been thinking about making cookies like these this week too!

    OdgovoriIzbriši
  4. @pikaflika: aja, jaz ne dam nič sladkorja! kako sem raztresena zadnje čase, koliko stvari sem pozabila dopisati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @simona : you should, they are very delicious :)

    OdgovoriIzbriši