nedelja, 16. september 2012

NEDELJA

bo fajn


6 komentarjev:

  1. Moja nedelja je podobna. Samo da je en drug časopis spodaj. Manj barvast. Z več besedila. Pa v bistvu ni mišljeno, da ga danes samo berem, na vrsti sem, da ga naredim:)

    Čokolada pa tudi nima tistih rdečih bunkic, za katere ne vem, kaj so. Brusnice? Ribez?

    Čaj pa limonin Sparov. Mmmmmm:)

    Nedelje so zakon. Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvič sem kupila tole Elle, me zanima kako zgleda. Ampak je tudi odvila še nisem, ker se ukvarjam z enim službenim projektom.

    Meni zmanjkuje časa za stvari z več besedila, imam že prav slabo vest, ker me na nočni omarici čakajo tri knjige in 14 dni stari časopisi :))

    Čokolada je pa z brusnicami, odlična je.

    Lepo nedeljo in uspešno delo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala:)

    Tole z brusnicami moram poskusit.

    Če bi šel tvoj službeni projekt med moje dobre novice, se priporočam.

    Sicer ti pa priporočam kakšen bolj svež časopis. Jutrišnji bo na primer vseboval temo s tvojega službenega področja:)

    Petra

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm, kaj pa vem, teambuilding za zaposlene ni ne vem kako zanimivo za časopis :)

    V katerem časopisu pa bo objavljena tema ( če ni skrivnost?!) in o čem bo govora?

    OdgovoriIzbriši
  5. Dnevnik, danes. O težavah, v katerih so VDC-ji. O prestrašenih direktorjih, ki se bojijo izpostavljati...

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem prebrala, prav tako tudi večina mojih sodelavcev. Super napisano!

    OdgovoriIzbriši