sreda, 24. avgust 2011

KNJIGA: JADRAN KRT(DIVJA LETA)

Se še spominjate Jadrana Krta? V času ko sem hodila v osnovno šolo so bili njegovi dnevniki precej popularni.                                  


Dnevnik pubertetnika Jadrana Krta smo lahko brali že pred leti, ko smo se mu smejali, ga pomilovali, a se nam je vseeno prikupil. Sedaj je dopolnil že štiriindvajset let in končno dosegel telesno zrelost, a iz njegovega dnevnika lahko še vedno razberemo mladostniško naivnost. Najstniško ljubezen Pandoro, v katero je še vedno zaljubljen, je nadomestil z natakarico Blanko in se zaposlil kot pomivalec posode. V prostem času pa piše epski roman, ki naj bi ga ponesel na pota bogastva in slave.


Zadnje delo Sue Townsend me ni preveč navdušilo. Pričakovala sem duhovito knjigo, tako pa me je glavni junak spravljal ob živce. Zanj ni nič dovolj dobro; na zelo lepem dekletu bo našel napako in raje ostal sam. Vseeno pa ima knjiga ravno prav zanimive in napete zaplete, tako da sem jo vseeno prebrala do konca.

KONČNA OCENA: 5/10

ps: moja zbirka knjig je vse večja, zato si bom morala počasi omisliti nekaj takega :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar