petek, 10. februar 2012

LAST MAN STANDING

Ok, da gospod Pravi ne obstaja, že vemo. Če izpolni vsaj osnovna pričakovanja, se mora nekje zalomiti. Pričakovati, da bo moški ravno prav čustven, da se rad pogovarja v nedogled, je odgovoren, poleg tega pa še brez težav opravlja gospodinjska opravila, je iluzorno. (Tisti, ki je dobila takega, pa iz srca čestitam in se priporočam za nasvet, kje se najde takega fanta). Tole ni post o razlikah med spoloma, ker imam premalo časa in prostora :) Hočem pa vam pokazati, kdo so po mojem "pravi" moški, alfa samci torej.






5 komentarjev:

  1. hvala za čestitkeeee, hehehehe :P

    drugač pa Franco s čikom zažiga, me spominja na Jamesa Deana k je pa itak aaaajde :)))

    super izbor.. sicer pa najdeš tisto, kar iščeš, šele ko nehaš iskati, čeprav lažje rečeno kot storjeno..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :))

      "pravega ne iščeš, pravi te najde" sem nekje prebrala :)

      Izbriši
    2. ta mi je pa še bolj všeč :)

      Izbriši
  2. Res smo lahko vesele tiste, ki smo našle vsaj dober približek. Popolnega pa itak ni. Tako kot tudi me nismo perfect. Nima smisla razglabljati, (vsaj) eno pomanjkljivost ima vsak. :)

    OdgovoriIzbriši