četrtek, 8. marec 2012

8. MAREC

Je zame poseben dan. Pa ne zaradi praznika, ampak ker imava obletnico. Letos je že četrta. Veliko se nama je že zgodilo in veselim se vsega kar se nama še bo.

Nekateri imajo navado, da si ob obletnicah kupujejo darila, midva pa ne. Raje kam greva. Letos je na sporedu Rim, še prej pa naju čaka en fajn aktiven vikend na krasu.


Ob brskanju po Pinterstu sem naletela na popolno poročno obleko. Idealna zame, ki nisem ravno girly girl. Tudi do poroke ne gojim (več) kakšnih posebnih simpatij, ČE bi se kdaj odločila za to, bi si za termin izbrala sredo popoldne. Tako da, dragi moj, nasvet zate; ne sprašuj me, če bi se poročila s tabo, vprašaj samo, če imam v sredo popoldne kaj časa :)) 


5 komentarjev:

  1. Poroka v sredo popoldne je tudi po mojem okusu.

    Sicer pa čestitam za obletnico. Uživajta na Krasu in v Rimu. Tako simbolično zveni. Rim. Ane?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) res je, pa za moje pojme je zelo romantično mesto...

      Izbriši
  2. Čestitke za obletnico! Tale Kras in Rim se pa hudo dobro slišita. ;) Uživajta.

    OdgovoriIzbriši
  3. iiiii čestitke :))) prav lušten namig ;)

    OdgovoriIzbriši