nedelja, 9. september 2012

JESEN PRIHAJA, DUNJA MOJA!*

* Jesen stiže dunjo moja ( jugo film, super zadeva, priporočam )

Jesen ni moj najljubši letni čas, jaz sem "poletni" človek. Sploh letošnja bo zopet polna sprememb. Kakorkoli, vsak letni čas je po svoje lep, lahko pa si ga tudi sami polepšamo. Danes sem dobila te luštne male keramične čajnike, s katerimi bo tudi pitje časa bolj prijetno :))



4 komentarji:

  1. Kakšne spremembe te čakajo?

    Naša, polna sprememb, se je že začela. Čeprav z jesenjo nisva bili nikoli na ti, sem jo komaj čakala.

    Ok, priznam, po prvem deževnem in meglenem tednu jo bom imela poln kufer:)))

    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najverjetne bom brez službe. No ni še čisto 100%, ker imam še nekaj časa, da si najdem novo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če res ostaneš brez, ti bodo izkušnje, ki si jih dobila v tej, pomagale pri iskanju nove. Vsekakor ti želim srečno:)

      Izbriši