četrtek, 15. december 2011

BOŽIČNE ŽELJE PA TO...

Letos sem skromna. Nimam prav nobenih materialnih želja. Ok, želim si da manimejker ne bi delal na božični večer, ampak to je dokaj neuresničljivo.

Po tako pestrem letu si želim le, da bi bilo naslednje bolj mirno. Uresničila sem si vse tavelike želje, s čimer pa je povezano kar nekaj odrekanja, neprespanih noči in živciranja. Vendar je bilo vredno.

Nekaj neuresničenih želja še ostaja, ampak to še pride na vrsto, ne morem imeti vsega naenkrat, bi se še razvadila!

ps: kaj če letos ne bi kupovali daril in podpirali izkoriščevalskih multinacionalk,ampak bi sami kaj ustvarili. Kdor vas ima rad in ceni trud, bo zelo vesel. Kdor pa ne, pa itak...

2 komentarja:

  1. Hura za skromnost in za idejo o NEdarilih. Jaz tudi letos full o tem razmišljam, ker se res vsako leto bolj obremenjujem s temi darili in je že prav brez veze ...
    In super, da ti je uspelo uresničit vse tavelike želje. Upam, da se ti uresničijo tudi ostale.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tako razmišljam - lažje in bolj zabavno je speči nekaj vrst piškotov in jih podariti za darilo, kot pa se gužvati v šoping centrih.

    Hvala, tudi jaz ti želim veliko lepih trenutkov, veliko zabave, ljubezni in dobrih postov na tvojem blogu:)

    OdgovoriIzbriši