torek, 6. december 2011

TOREK

No tako, slovenceljni so izvolili novo katastrofo. Če še gospod Pahor reče tako, je sigurno res :D Višja sila je hotela, da nama je "crknil" zvok na televiziji, tako, da sem povolilne oddaje spremljala v tišini. Vsaka stvar je za nekaj dobra ::)

Sicer sem imela že v nedeljo zvečer pripravljen en post na to temo, ampak ga raje nisem objavila, ker hočem obdržati določen nivo na tem blogu!

Kakorkoli, z gospodom Jankovićem na čelu niti slučajno nisem zadovoljna. Ko gre slabo, gre očitno vedno lahko še slabše.

Sicer pa se mi je življenje zopet malo zasukalo, ampak v dobro smer. Včeraj sem podpisala pogodbo o zaposlitvi, jutri pa grem med službenim časom s skupino varovancev plavati - dve muhi na en mah :)

ps: če bo nova vlada izpolnila moja pesimistična pričakovanja se bo treba po hitrem postopku nekam preseliti. V mislih imam te kraje:


Alabama, ZDA
Alabama- Beautiful

South Carolina, USA

Duck, North Carolina

Črna gora

montenegro, pt. 2

2 komentarja:

  1. Čestitke za pogodbo. Glede volitev se pa strinjam, Slovenceljni so/smo si zakuhali dobro godljo. In bravo za pogum, da sploh razmišlaš, da bi se preselila drugam. Jaz za kaj takega nimam poguma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala:)

    Glede selitve - to so bolj želje. Eno je o nečem govoriti in sanjati, drugo pa je to uresničiti.

    OdgovoriIzbriši