petek, 16. december 2011

ČEFURJI RAUS

Je odlična predstava. Včeraj sva si jo ogledala v Medvodah, jaz sicer že drugič. Najprej sem prebrala knjigo, ki pa me ni pretirano navdušila, čeprav je bila lansko leto ( ali predlanskem? ) velika uspešnica. Fore o "trenikrarjih" na prvo žogo me ne zadovoljijo več. 

Je pa zato predstava toliko boljša. V bistvu je monodrama, igra pa odlični Aleksandar Rajaković - Sale. Dečko je res dal vse od sebe, v dobri uri kolikor traja predstava, je bil čisto preznojen, pa tudi glasilke so verjetno zelo trpele :)



Zanimivo je to, da ko sem si zadevo ogledala prvič, v Kranju, je bila atmosfera popolnoma drugačna. Občinstvo je bilo mlajše in bolj sproščeno. Včeraj pa so bili v dvorani predvsem ljudje 50+, na res dobre scene so se odzivali zelo medlo. Mogoče pa jih zmotila velika količina kletvic. Ampak dobrega balkanskega humorja se ne da prikazati recimo z tristo kosmatimi :)  
Še najbolj jih je spravilo v smeh, ko se je igralec po aplavzu vrnil na oder in rekel: lepo je igrati v Medvodah, kot bi rekel Zoki, najlepšem mestu na svetu. Svašta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar