sreda, 28. september 2011

KNJIGA: Ti praviš paradižnik, jaz pravim paradajz (ljubezenska zgodba)

Po dolgem času spet ena kvalitetna knjiga, ob kateri sem se tudi pošteno nasmejala. Obvezno branje za vse, ki imate ali ste kadarkoli imeli težave s partnerjem in ugotovili, da z zaljubljenostjo ne pridemo prav daleč. Knjiga ni napisana kot priročnik, ampak res zabavna zgodba o zakonu, napisana z moškega in ženskega vidika.

On pravi: "Ljudje strašno radi trdijo, da morata biti v zakonu ti in tvoj partner najboljša prijatelja. Morda res. Annabelle in jaz hodiva na večerje, v kino, na potovanja, na tenis, si pošiljava e-sporočila, se draživa in se šaliva drug z drugim. Toda ko je dneva konec, mi je namesto objema ali stiska roke v slovo, kot to naredim z vsemi mojimi ostalimi najboljšimi prijatelji, ljubše, če se mi Annabelle usede na obraz" :)

Če vas kdaj ima da bi svojo boljšo polovico objeli iz istega razloga kot bi gazadavili, preberite to knjigo. Menda smo ljudje nagnjeni k tem, da iščemo idealnega partnerja. Tale odlomek dobro povzame vso zmoto takega načina iskanja partnerja : "Najina zaroka dokazuje tudi tisto staro reklo, da se za vsakega najde prava oseba. A pozor, prava oseba, ni nujno nekdo, ki je popoln. To je nekdo, čigar čudaštva dopolnjujejo tvoja čudaštva in nato, držimo pesti, skozi leta ne spravita drug drugega v norost,..." 



Ni komentarjev:

Objavite komentar