nedelja, 18. september 2011

NOVO NA KNJIŽNJI POLICI


LAHKO KUHINJO (Založba Učila) sem kupila v Knjigarni Felix, ko sem bila ravno v fazi hujšanja in zdravega prehranjevanja. Mislim da sem zanjo odštela približno 6eur. Všeč mi je, ker so recepti enostavni in ne vsebujejo eksotičnih sestavin, ki jih pri nas ne prodajajo.

ALAMUTA in 911 sem kupila v Kamniku, ko se je odvijal festival Kamfest. Založba Sanje je imela tam stojnico in ponujali so res ugodne knjige. Iz neznanega vzroka mi še nikoli ni uspelo prebrati Alamuta do konca, vedno ga moram prej vrniti v knjižnjico. Ker je bil res ugoden (okoli 7eur) sem si ga privoščila.

NEDOSEGLIVE SANJE V SISTEMU REJNIŠTVA IN USTANOV je na moji polici pristala, ker me tema zanima in ker je to področje s katerim se bom nekoč poklicno ukvarjala. Neira Mikič opisuje svojo težko izkušnjo z rejništvom in posledice nestrokovnega dela socialnih služb. Zanimivo, pretresljivo in koristno branje!

DVANAEST HODOČASNIKA (Dvanajst nenavadnih zgodb) sem kupila na knjižnjem sejmu v Sarajevu za slabih 10kbm (=5eur). To Marquezovo delo ni prevedno v slovenščino, zato me delo v srbskem jeziku ni odvrnilo od nakupa. Tudi ŽIVIM, DA PRIPOVEDUJEM še čaka na polici, da se je lotim. Do sedaj sem prebrala le Ljubezen v času kolere, vendar me je ta kolumbijski Nobelov nagrajenec za književnost takoj navdušil.







Ni komentarjev:

Objavite komentar