sobota, 3. september 2011

ZA OČI SPOČITI...

Josh Holloway, 42 letni igralec, ki je igral  Sawjerja v seriji Lost ( Skrivnostni otok ). Kariero je začel kot fotomodel, leta 2005 pa ga je revija People uvrstila med 50 najlepših ljudi na svetu.


In še ena njegova izjava :

"When Lost (2004) took off, part of me thought, 'Do I cut and run?' I still like to look around, but respectfully and with no intentions. 'Married, not buried', I always say. If I were single?... Damn, I'd have one girl doing my laundry, one shaving me, one bringing me a cocktail and another one coming out of my tent all hung over. (vir)



3 komentarji:

  1. hihi...hvala za tole ;) moje oči so zdaj spočite! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ok.. no, sej med ravno 50. najlepših ljudi ga ne bi dala, sam je pa še vseeno luštn.

    OdgovoriIzbriši
  3. @sparkle : torej sem dosegla svoj namen :D

    @nika: meni je simpatičen, ker ne izgleda nežno kot kakšen Tom Cruise naprimer...

    OdgovoriIzbriši